Söndag 18/5

Dagens Soundtrack -
All i want is you - Barry Louis Polisar


Jag är dålig på att uppdatera.
Det är jag medveten om.
Så var det med min förra blogg också.

Vädret är sorgligt
Sommaren var här förut, nu regnar det och är kallt.
Men jag antar att det måste vara så också ibland.
Glad över att det var den här helgen, för det är ändå en plugghelg.
Naturkunskap.
Och jag orkar inte med det.
image13

Jag har små ångrat mitt köp av en
Nikon D40 som jag gjorde förra sommaren
jag skulle köpt mig en D80 istället
I den finns inbyggd autofokus och det är skönt att ha
Om man vill ta kort på något fort.
Blir knövligt när man ska stå och fokusera självt.
Men jag får helt enkelt köpa objektiv med motor i.
De är nu man önskar att man vore rik.


Och nu är det snart sommarlov
ca 10 skoldagar kvar.
Lediga dagar och saker.
Och jag längtar!
Är så trött på Skolan nu, trött hela dagarna
Behöver ha lov nu, bara hitta på roliga saker hela dagarna.

Nu ska jag sluta skriva
blir så långt annars.

If i was a flower growing wild and free
All i'd want is you to be my sweet honey bee.
And if i was a tree growing tall and greeen
All i'd want is you to shade me and be my leaves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback