Måndag 26/5

Dagens soundtrack -
Michael Cera - Anyone else but you



Är jag sämst eller är jag sämst?
Vad ska jag med en blogg till egentligen?
Iofs så är det kul att skriva här nån gång ibland.

Nu sitter jag hemma hos Lars
Har varit här sen i fredags och jag har det bra <3
Det har varit bada fötterna i sjön, kolla på eurovision hemma hos Persson
med han och Therese.
Och andra grejer.
Mysig helg helt enkelt.

om två veckor slutar vi skolan
Och det är Göttmos!
Jag har bara teater reflektionen kvar nu, sen är man helt färdig med alla läxor och grejer.

Yepps.

You're a part time lover and a full time friend
The monkey on you're back is the latest trend
I don't see what anyone can see, in anyone else
But you

Here is the church and here is the steeple
We sure are cute for two ugly people
I don't see what anyone can see, in anyone else
But you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback