Söndag 21/12

Dagens soundtrack
Pogues - Fairytale of New York

Söndag
och dagen har bestått av julstädning.
Så nu är det rent och fint.
Städat ja för att det är jul på onsdag.
det är jul på onsdag?
Min syster kommer på tisdag Lars också.
Han ska fira jul här, det ska bli trevligt men konstigt.
mest trevligt ^^



I alla fall, varför har man aldrig julkänsla längre?
är det för att man blivit äldre?
eller för att det aldrig längre är snö på jul?
jag tror både och, jag gillar det inte.
jag vill ha julkänsla, annars brukade jag ha julkänsla flera veckor innan jul.
Kanske borde julpynta mer hemma, det kanske hjälper?
Jag vill köpa julpynt.
men kanske lite sent att göra det nu...
Men jag tycker det är trist att julkänslan inte är lika stark längre



The boys of the nypd choir
Were singing galway bay
And the bells were ringing out
For christmas day

Youre a bum
Youre a punk
Youre an old slut on junk
Lying there almost dead on a drip in that bed
You scumbag, you maggot
You cheap lousy faggot
Happy christmas your arse
I pray God its our last

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback