Tisdag 12/8

Dagens Soundtrack
Duffy - Syrup & Honey

Tisdag.
I fredags natt kom jag hem från London, efter att ha varit där sen tisdag morgon.
Det var en trevlig liten resa, den enda jag gjort i sommar.
Var där med familjen.
Vi gjorde väll det de flesta gör när de är i London.
Var till Piccadilly Cirkus och tittade, såg en musikal, Spamalot av Monty Python.
Den var helt okej, har dock sett bättre faktiskt.
Var på Madame Tussauds, mycket folk det var lite halvdrygt.
Tittade på Buckingahm Palace.
och sådant.


I lördags flyttade Lars till Linköping, känns lite jobbigt.
Men det ska nog gå.
Bara jag som tänker en massa dumma saker.
menmen.
Idag börjar han Universitetet, duktig kille xD
Och om en vecka börjar jag skolan.
ESDT3E, 3E!
Sista året nu och dte känns konstigt, men bra.
tror jag.. jag vet inte riktigt.

Idag ska jag iväg för att fota Tommy, Johannas pojke.
han har fått nått stipendium som sedan ska sitta upp på skolan.
Alltså en bild på han där han har sitt stipendium.
yep.



Don't you be wastin' all your money
on syrup and honey because i'm sweet enough
don't you be usin' every minute on makin' a livin'
because we got our love

listen to me 1, 2, 3,
baby, baby, baby,
spend your time on me

don't you be out all night long
leavin' me all alone
because i, i need your love
don't you be spendin' every day workin' away
because i'm waitin for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback