Måndag 25/8

Dagens Soundtrack
The Knife - Heartbeats


Första dagen på en ny vecka, och det var en ganska bra start.
Skola hela dagen med bara en massa nya kurser.
Dagen började med att lyckas få mig upp ur sängen 05.20 i morse.
Det tog emot, men jag lyckades.
Ville inte komma försent till första IV-valet lektionen, så därför blev det så tidigt.
06.05 gick bussen från degerfors.
Höll på att missa hållplatsen jag skulle av vid bara för att jag sov, vaknade nästan precis innan jag skulle gå av.
så där hade jag tur.



Letade upp Samlingssalen på Virginska med Linnea
Och vi hittade allt, duktiga brudar.
Sedan var det upprop och jag har Fotografisk BIld A, gillas!
Fick reda på att vi kommer att tillbringa våra lektioner på Rudbeck istället, och bara på Tisdagar.
Så jag kommer sluta 17.05 de dagarna, lite segt.
Men ändå, foto lix!

Efter det var det dags för karrovalet, där jag har Bild & Form
också mycket roligt, vi satt och tecknade vid svartån med Pastellkritor.
Skulle måla något som var stilla i nörbild, men sedan skulle även vatten vara med i bilden.
För att få en kontrast mellan stilla och rörelse.
Ska fortsätta imorgon.
Kanske kan få en bild på den då.

Och lunch sedan Teater, med våra olika saker vi valt
och där har jag Kostym och Mask (KOMA)
det ska bli kulkulkul, hoppas jag.

Så mina måndagar och tisdagar kommer vara kreativa dagar ftw!
men det är trevligt.


And you, you knew you had to fight devil
and you, kept us away with wolf teeths
sharing different heartbeats
in one night

to call for hands of above
to lean on
wouldn't be good enough
for me, no

to call for hands of above
to lean on
wouldn't be good enough
for me, no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback