Fredag 29/8

Dagens Soundtrack
Hoffmaestro & Chraa - Chraa Indian

Idag var vi då lediga, men jag och Therese var in till Örebro
Och jobbade lite med vårat projektarbete.
Det är segt att skriva om manus och välja ut repliker och scener.
Men måste göras.
Vi kollade även lite kläder vi kan tänka oss att använda oss av.
Det är sånt jag ser fram emot, fixa kläder och smink.
Börjat spåna på vilka personer som vi ska använda oss av, moha!
seadan var vi till marieberg och skopunkten.
Therese hittade två linnen, sen 4 par skor på skopunkten.
jag hittade 2 par skor på skopunkten.



Andra par skorna, otippade!
Mina första högklackade skor och jag ska bli expert på att gå i dem.
men det var ändå inte så svårt att gå i dem.
Känns kul, vill ha högklackat på balen så.

imorgon ska jag till Sis och färga hennes hår och sis mitt.
sen blir det att åka till kumla, hem till Emma på fest.
ska bli kul ^^

Good of all of you to come
we don't wanna get too dum.
We just wanna sing a little tune
to the boom of the drums.
Put a beat to the room that'll move you chumps.
CHRAA.
Some of you out there play cute.
Some of you out there play flute.
We don't really care, We just pull up on a scene
and we do it clean.
Know what i mean you gotta feel these troops.

Chraa indian, Chraa indian, Hear me call.
Chraa indian, Chraa indian, Ooh You gotta hear the call.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback