Tisdag

Dagens soundtrack
Björk - Aeroplane

Jag vet inte om jag har så mycket att säga idag.
Helt vanlig skoldag bara
sovmorgon
matte
håltimma
Svenska
åka hem.
Jo, jag har drabbats av en förskylning.
Täppt i näsan och det bara rinner ur den, lagomt mysigt va?
Plus att jag är sån som avskyr att snyta mig, tycker det är så äckligt.
så det är ju kanske lite trist.
image10
För övrigt så saknar jag Lars något så grymt mycket
tänker på honom hela dagarna och ursäkta om jag pratar mycket om honom.
Men kan inte hjälpas.
Det bara.. blir så.
Två veckor kvar innan han kommer hit igen
>____<
Ibland tycker jag inte om skolan som snor mina helger.
Men jag älskar dig Lars.
Du gör mig lycklig och jag blir bara mer och mer kär.
Du är Underbar.
I can not live
Peacefully without you
For even a moment
I miss you terribly
When you're away

He's away
This ain't right
I'm alone
I'm taking an aeroplane
Across the world
To follow my heart

How come
Out of all the people in the world
Only one
Can make me complete
One word on the phone
Makes me happy
But one touch directly
Makes me ecstatic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback