Söndag

Dagens soundtrack
The Ark - No end


Igår blev det inget skrivet
För jag har ju haft folk här nu i helgen.
Det har varit mysmys
och massa trevligt.

I Fredags var dte ganska kort dag då jag hade sovmorgon
Sen efter skolan bar det av till Karlskoag för att hämta gh3 hos Linnea
Sen satt jag och Therese och vänatde på busstationen på att killarna skulle komma.
Tillslut gjorde de det och vi åkte hem till mig.
Det blev
Film
Spel
Skratt i mängder
Pussar
och Mys.
Inte skrattat så mycket på länge.
Therese, jag är glad över att vi blivit så bra vänner.
Och så plattade jag håret på älsk också.
image9

Idag åkte de hem
Lite trist.
Eller mycket tillochmed.
Therese åkte redan tidigt i morse, för hon skulle jobba på gälleråsen.
men det var en kul helg som sagt.
Don't even think
Don't open yur purse
i can pay for you
Thats the least I can do
you can pay be mack in kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback