Onsdag

Dagens soundtrack
Florence Valentin - Då skulle det inte vara jag
Onsdag
Och det snöade när jag vaknade i morse.
Hur depp är väll inte det på en skala?
Det positiva med dagen var att det just var en onsdag
Som innebär teater hela dagen.
Spalade på scenen för första gången idag.
Snart spelar vi upp.
v.17, premiär på fredagen. Sen spelar vi även på lördag.
Kom och kolla.

Sen blev det att åka hem till Sis för att hämta ett PS2 som vi ska ha i helgen
När Älsk, hans vän Christoffer och Therese kommer hem till mig.
Therese var snäll och följde med till Sis, sen åkte vi med bussen hem.

Nu har jag precis städat huset, och borde plugga engelska.
Har prov imorgon. Inte pluggat något alls på det än.
Dåligt av mig.
Och borde fixa med uppvärmningen till teatern imorgon som jag ska hålla i.
Fixa musik och så till den.
Ska göra det nu.

Om jag lärde mig att bocka och ta i handen
och ha för vana att gå på stureplans café
och gilla biblioteksgatans röda mattor
så hade något varit allvarligt fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback