Måndag

Dagens soundtrack
Peps Persson - Oboy

Ny vecka och jag hade sovmorgon.
Gillas.
Det var dubbel lektion med Naturkunskap och det var Psykologi.
Vi fick en fältobservation.
Där vi ska kolla hur folk beter sig t.ex på bussen, när de hälsar på andra och när de handlar.
Ska nog bli lite intressant.
Satt och kollade lite på bussen när jag åkte hem.
Man skulle kolla efter vad de gör, var de sätter sig och hur de beter sig när de kliver på och så.
Men dte var inget speciellt, folk satt blandat.
Det är väll mest det att man undviker helst att sitta för nära någon.

Då det hade blivit fint väder igen efter att det hade haglat i Örebro
Så klev jag av bussen lite tidigare och fick mig en promenad.
Det var mysigt.
Men här hemma hade det tydligen inte haglat något.

Så mycket mer har inte hänt idag.
Förutom att det är bara 20 dagar kvar tills jag fyller 18.
Oboy
Vilket vacker väder
solen skiner idag
Oboy
Inag tunga kläder behövs
och det gillar jag
Så upp och hoppa
det är sol idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback