Måndag

Dagens Soundtrack
En Midsommarnattsdröm - Håkan Hellström



Idag bestämde jag mig för att skaffa blogg igen.
Jag hade en förut, men ville skaffa mig en ny.
Var bara massa gamla minnen från den förra.
En del bra, vissa mindre bra.
Så här är jag igen.
Försöker få ordning på den, någon fin design.
Men ja, det har jag inte lyckats med riktigt än.

Och Idag började skolan igen efter en kort men trevlig helg.
Upp tidigt på morgonen och iväg med bussen till skolan.
Dagen började med Historia, dagen slutade med Historia.
Naturkunskapen var inställd, som skulle ha hållt på i 4 timmar.
Så det blev att åka hem igen.
Men jag klagar inte.
Nu funderar jag mest på om jag ska ta och gå ut och fotografera lite, solen tittar äntligen fram.

Bild jag tog ute
image5


Puss.

Johnny var Evas hjärtas låga
Han var solen när det dagas
Han var parken när det våras

och vi satt i gräset
som växte i takt med himlen
Bengen drog förbi sen
Bengen trålar än

Kommentarer
amanda käckis säger:

hur gör du det där däruppe? med egen bild och så?

2008-04-08 | 19:42:27
Bloggadress: http://superurban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback