Måndag 26/4

Dagens soundtrack
Avantasia - The story ain't over


Måndag
Och brytveckan har börjat (Teater hela veckan, ingen annan lektion)
Okej.
Vi har matte också.
Men annars bara teater, spelar upp denna vecka.

Dagens bästa.
Jag, Therese och Neah är på lucullus för att köpa frukt
Therese får syn på physalis
och säger.
"- syfillis, det är så himla gott"
Det var lustigt.

Och man kan inte annat än älska vädret nu.
image11

Och jag blir galen snart.
Saknar Lars så myket så jag blir tokig.
Det känns i hela kroppen.
Och jag kan inte tänka på annat än honom just nu.
ska inte träfafs igen föränn nästa onsdag.
Om vi har tur kan jag kanske åka hem till honom nu på lördag, beror på om Eva kan släppa iväg mig.
(teater lärare)
Jag hoppas verkligen det.

13 dagar kvar tills jag blir 18.
When you open your eyes
When you gaze at the sky
When you look to the stars
As they shut down the night
You know this story ain't over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback