Fredag

Dagens soundtrack
All I want is you - The Ark
fredag, sista skoldagen på veckan.
Skönt det.
Har sovmorgon idag, och jag vaknade 30 min innan jag skulle gå upp.
Men var pigg, så kunde lika gärna gå upp.
08.20 nu då.
Ska iväg till skolan om 50 min, har två lektioner och sen ska treorna visa upp sina projektarbeten.
Sedan blir dte att åka till Karlskoga med Therese, hämta gh3 hos Neah
Och sen kommer också Lars <3 och hans vän Christoffer.
Ska bli kul.
Kommer stanna hos mig hela helgen, Therese också

Btw!
Lycka till idag Neah.
Hon är på audition för en film, Prinsessa heter den.
Är samma som gjort hipp hipp hora.

Igår blev det inget skrivet då det var skola hela dagen
Och på kvällen var vi och såg
En härgårdssägen (en pjäs)
med skolan på kvällen.
Skriven av Selma Lagerlöf, och den var riktigt bra.
en mysig berättelse, bra skådisar och bra musik.
Gillades.
How can I pretend that I like your new friend
when all I want is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback